Monday 21 November 2011

INI BUAT MALU :D

okie..post yg ni saja la,
 verangan2 je tau...pasal engagement, dah berangan sgt ni.. i want smtg simple :) and we look sweet.thats it.
hantaran taknak gedebam gedebum banyak...
7-9 nice kan.... :D

Alhamdulillah sbb parents nash pun ok, suka yg simple mcm aku and nash :)
huhu..

tak tau kenapa... aku nk pkai kebaya ala2 tradisional jawa indonesia masa engage nnti :P
cantik tgk
model2 ni pkai, tp tak taula sesuai ke kalo aku lak pemakainya,huu.

badan aku rasa lebih kurang dah, cuma aku ni kerempeng di dada dan butt
 okie :P

sejak ala2 makin kurus ni, cmni la jadinya.. so sblm kawen, badan kne la naik sikit so barula lawa pkai baju bsanding gitu.. hikhik berangan sgt la aku ni....

ok ni a few yg aku imagine utk engagement :).. aku hanya prefer the top, kain tu aku prefer material satin... takkan tunang nk pkai kain ala2 batik.. mcm nk g beraya la pulak kan!
hihi








**lawanya semua and i like very much :)
okie thats it berangan kali ini :P



XOXO

No comments:

Post a Comment