Sunday 17 June 2012

Waiting on patients ^ ^

assalamualaikum buat pembaca tegar belog ku yg xberapa dihapdet semenjak 2-3 bulan ni :) 

semalam 1 of my scol mate, anisak (nama dia sedap tau nurra annisa)... but we called her anisak biasala zaman suka buli2..dia pon gila2 juger...kdg2 kwn sekolah suka panggil aku solenoid...igt tak solenoid kita belajar dlm subjek fizik hahaha...dunno why, yg penting dlu aku xsuka fizik..result paling teruk adlh fizik juge :P hehe ...

eh eh meleret pula cerita, anisak tu tanya sometg.. since she's getting married soon on december tak silap... dia tanya pasal pelamin nikah yg kawe DIY...penuh semangat, selama 3 bulan menganyam bunga uols!!

FebLyna Beaute
Ini la ghupenya :P



3 bulan sebelum kawen ( masa cik nash proposed hehe) belum say yes pon lg..otak aku dah ligat..i want sometg yg aku buat sendiri..jadilah satu ni pon...cuz i know i wont hv much time nk buat semua diy...sbb mse tu keje bukan main sampai malam almost everyday..dan dating jugak sampai malam la kan tiap kali balik dr keje..ade je plan hehe...

So alkisahnya, anisak jugak mahuk sayak ajarq dia cara buat bunga ni..i told her...bunga i buat tu semua sekuntum2, bukan main patch2 je kat dinding yer...so unbelieverber..hihihik...ade yg nk suh aku buat diy video kat u tube bagai...tak kuasa la aku... tp kalau nk ajaq depan2 bole je.no problemo...hehe

bila ada masa nnti akan ku hapdet tutorialnya ok :)


No comments:

Post a Comment