Monday 5 December 2011

Tips memutihkan kulit utk nampak bersinar gitu

okie ..today nk sgt2 cakap pasal kecantikkan diri..sbb pempuan mmg la mcm ni sepatutnya, muka , badan semua nk nampak cantik jer..

tapi siyes lately aku mmg kurang sgt nk jaga diri...this year, yes.. perangai malas biasalah..
teringat zaman umur 20's cmtu, mmg hari2 aku lulur badan okie... tp malangnya perangai tu, makin tenggelam dan btambah malas..

so a few days dah aku intai belog2 manusia yg mmg rajin jaga kecantikan...ada banyak sgt jenis lulur yg dorang rekemen... and actually ada yg aku penah try sejak dulu2 tu... ada brand mustika ratu, brand binary, & mcm2 lagi... 

yang ni biasa aku pakai since sekolah lagi.mmg bagus




                          yg ni brand binary.. ok tp in terms of quality i prefer lagi mustika ratu...



selain tu.. aku suka gak tgk yg ala2 tradisional ni... bole tgk kat link ni 
http://101petua.blogspot.com/2009/11/petua-cerahkan-kulit-dengan-lulur-kopi.html 



                                     kopi pun rupanya bole buat lulur..kihkih

No comments:

Post a Comment