Tuesday 27 December 2011

tips utk pandai

i dunno ni ckp bohong ke apa...but my friend yg pnh cuba ... ckp this can works. a few weeks before exam start..amalkan pemakanan ikang ( hehehe) ikan apa2 xsemestinya salmon..sbb kandungan omega yg tinggi, bagus utk otak.. omega ni umpama makanan kepada sel2 otak kita...

okies..kihkih..xpasal2 harini aku lunch ikan bakar cicah asam...
ikan oh ikan ..jaga kau kalau aku xdpt A!

tips seterusnya ialah study.. mulakan dgn buat jadual...
jadual utk study sblm exam..patuhi jadual tersebut...
mcm aku salu buat, aku akn study yg susah dulu...and mostly yg last paper, aku akn study dl...
then diikuti oleh subjek kedua last..finally baru yg akn kite hadapi 1st..and i knw it works for me...

finally lepas study, buat nota kecik..try jawab past year question..within d time given...

semoga berjaya salina...dan semua :)

No comments:

Post a Comment