Friday 13 January 2012

siapa dia NASH?

today rase nk embrace my time, and fully think about him...hahaha

this entry, should make him proud of myself (hikhik)

he don't knw my blog, he don't know..i keep on typing stupid diary...and post it here...

simple, for me, this blog is meant to be a hard disk where i display any moments...not only about love, or wed preparation...as u know, our brain cannot save them in a long time..

hopefully he will not spy me or what, he will not skodeng my blog! tapi dia ade skodeng my fb also..so wut do i aspect, but if happen that you read this syg... haha peace!! :)

who is Nash...
a guy of cos..
umuq dia 26 this year 22 nov 86 im a bit older than him (im june boomer)
asal mak dia penang, ayah dia sini...
jadi dulu dr sekolah dia memang laju ... hehe, maksudnya mmg fames, sbb dia mcm elbert einstein...so psycho for me lah, tp cikgu salu puji dia sbb pandai okie??

dulu dia mmg.a musuh ketat aku time form 5, sbb dl aku cukupnya skema....bersungguh2 gila babun nk score utk spm...tup2 dia jd best student bole? aku pun best student gak.... tapi dia menang secara keseluruhan sbb A1 dia lagi bnyk dr aku..kahkah..mmg panas jela telinga aku time tu

jadi berpisah lepas spm...
aku masuk matrik melaka...dia smbg form 6
langsung xcontact after that..
then aku masuk um, and dgr2 dia pun dpt masuk um gak, tp time tu aku da 2nd year kot...sbb dia amek form6 kan...

jd xpenah jumpa, akhirnya tak igt cmane, ade la he called me kot..tp time tu dia ade gf, and i hv mine too...

after that, xde jumpa dah..sampai awal tan 2011 kitorg tercontact balik...aku yg call dia, just nk tyn khabar, and tanya dia da habis master ke blm...

mayb ni la jodoh kot.. aku pulak time baru single tu mmg sadis gile, nk smbg master, tp xtau cmane procedur, konon nk tny pengalaman dia, end up, we talk about his new career..rupanya dia keje dah kat um, after hbs master.. as registrar unit kemasukan pelajar master and phd um....so mmg namanya aku, kaki sebelah temasuk kolam( perbahasa)...best sgt..dar hari tu aku duk tanya dia course ape aku pau amek, aku ade dpt tawaran biotech... tp is mix course...dsebabkan keje, terpaksa tolak tawaran tu...tho aku minat sgt...

tp kalau xkeje, sape nk bagi makan beb, takkan da tua, mak nk bg duit

so from there, kitorg jd la konon2 rapat...huahuahua...

thank u so much,sbb bagi tunjuk ajar. ape nk ambik for my master, tho i rase annoying sgt smbg MBA...ramai gile businessman poyo tau kt fac business.nyampah!

he is good, treat me so damn well, nice! haha
yg penting, he is brilliant than me..kalau i pandai lagi, mmg xharmoni rumah tangga, so now, i dah ade calon yg i bole harapkan...pandai, bijak, bekerjaya, rajin...just like in my dream book dulu2... hehe

so from now on, i will change myself, i must cook, rajin iron baju, basuh baju, kemas rumah...hahahahaha
p/s ptg ni treat me wong solo again pls!!!!


thank you Allah for the gift!

No comments:

Post a Comment